lördag 21 augusti 2010

Lite shopping igår

Upplagd av Amy kl. 17:49
Efter en massa velande om färg på overallen så fick valde Oliwer den röda!
Ibland är det lättare att låta någon annan bestämma ;).

Denna jackan blev det :)


Igår var vi bland annat på coop och handlade lite mat. Oliwer fick sig ett par nya skor med buzz lightyear på (toys story). Han var super glad! Skorna var väl inte precis dom jag skulle valt om jag fick välja men han gillar dom så det får väl gå bra ;).
Kostade 149 kr denna veckan så det blir toppen bra slit och släng skor som han kan leka i. Har dock ingen bild på dom men dom finns i Coop forums veckoblad ;).

Sen köpte jag även lite från lindex. Blev en overall och en 3 i 1 jacka till vintern. Även dom till Oliwer.
Elliot har jag nog sån tur med så han kan ha allt som Oliwer hade! Skönt slipper jag tänka på det.

Nu är det väl bara ett par termobyxor och ett par vinterskor till Oliwer som saknas sen får vintern komma om den vill :D.

4 kommentarer:

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Då föreslår jag att du käkar mackan på waynes, den är as god! :D

Ah okej, jao testade med kuddar förut men hittade aldrig någon skööön ställning med dom :/

Madde - Charlies mamma sa...

Jaha :) Jag hade BF 4 feb, och blev 9 feb med min docka jag har nu :)
Ja på så vis, kan förstå att ni trivs, Kungsbacka området är fint :) Saknar det ibland,men är där titt som tätt och hälsar på vänner som bor där!

Haha ja alltså, inte som Onsala direkt här men de funkar, bor här tillfälligt, inom 1 år skall jag och min lilla docka försöka komma närmare Göteborg, Mölnlycka gärna :)

Känner du många i Kungsbacka-området som är i din ålder med barn? :) Vart födde du? Varberg? :)

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Vi ska flytta till en fyra som ligger någonstans, kommer inte håg vad gatan heter förtillfället *senil* men det är fint område att bo tills vidare :)

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Jättefint med rött tycker jag :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea