fredag 13 augusti 2010

Imon börjar jag jobba :(

Upplagd av Amy kl. 23:07
Jag ska strax gå och lägga mig. Ska vara på jobbet klockan 7. Det är ju himla gött med pengar då man pluggar men det är mindre kul att återgå till ett jobb som sviker en gång på gång... Inte alls glad över mitt jobb just nu.. Men vad ska man göra? Jobba måste jag ju för annars har jag inte råd att plugga..

Men det känns tungt att gå till jobbet när man vart hemma i 1 år. Dessutom så försvinner ju de ända morgnar vi har tillsammans hela familjen :(... Men men.. När jag pluggat klart kanske det blir bättre...
Antar att det kommer kännas bättre ganska snart när man väl kommit in i det igen, hoppas jag!

Nu säger jag god natt!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Vart är det du jobbar?

Anonym sa...

ja jag är nöjd med färgen, men nästa gång ska jag nog våga prova lila ton hehe

Zandra sa...

Hej hej! Ny här på din blogg :D Hur är det att jobba och har två barn+ett påväg?

Sandrah sa...

Jobbigt, jag har vart hemma 3 år snart och har ångest för 1 okt är det dags igen..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea