torsdag 26 augusti 2010

God morgon

Upplagd av Amy kl. 11:03
Min lilla bus påkommen med att göra massa bus i fönstret ;)

Pojkarna gick upp vid 08 idag, helt ok! Elliot har haft hosta hela natten och idag är han lite snorig. Hoppas inte det blir mer än så, för han verkar må toppen.
Dom springer runt här och busar en massa.

Idag har vi inga planera alls! Blir nog till att gå ut till lekplatsen en stund sen efter att Elliot har sovit lunch.
Eller en tripp till Öppna förskolan kanske?

Ja vi får väl se hur vädret är sen.

Nu ska jag busa med mina små älsklingar :D

3 kommentarer:

Ewa Karlsson sa...

Hej, tänkte bara tipsa om att jag har en tävling i min blogg just nu. Kör en veckans blogg och vinnaren hamnar i en månadsfinal där en vinner en ny design :)

Inte så många som tävlar så chanserna e rätt bra :) Jag tar även emot beställningar :)

//Ewa

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

gose rumpan:)

Josefin sa...

Vilken söt bild :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea