fredag 27 augusti 2010

Min stora pojk

Upplagd av Amy kl. 08:11

Igår var vi ute på lekplatsen och oliwer tog ju som vanligt cykeln dit. Det är nog nya ståbrädan!
Han är sjukt snabb på den där och är alltid 10 meter framför. Jätte bra för jag kan gå i snabbt promenad tempo :).
Här hade vi gått under tågspåret och oliwer lyckades köra cykeln själv uppför trappan på rampen. Oj vad stolt man blev då. Hoppade av glädje, jag kunde själv mamma :).
Så på bilden är en mycket nöjd liten pojk med sin älskade cykel!

8 kommentarer:

Malin - Alice & Lowes Mamma! sa...

Vad duktig han är!! :D

Sandrah sa...

Vilken bild?

Madde - Charlies mamma sa...

inte vet jag :P den sägs vara bättre, men eftersom denna är så pass ny finns ju absolut inte lika många appar till denna som iphone :P men det är påväg

Sandrah sa...

Såg ingen fast jag gick in tre gånger.. nu ser jag dock.

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Va duktig han är. Oerhört bra grej verkar det som:D

Anonym sa...

Så duktigt! Han är ju faktiskt inte ens 3 år ännu! Man glömmer lätt det nu när han är storebror. Kram Tinna

Stina sa...

Vad gulligt! Hur gammal är Oliwer och när lärde han sig cykla? KRAM STina

Stina sa...

Stor kille ju! Såg inte att det var en sådan där balanscykel - dfe verkar jättebra! Då sparkar de väl bara sig fram?

Kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea