fredag 5 februari 2010

Tyskland kommer till Sverige!

Upplagd av Amy kl. 14:25

För er som inte vet så brukar vår familj åka ner till Tyskland ganska ofta för att hälsa på Davids mormor och morfar. Där nere så besöker man ju alltid sina favoritställen som inte finns här i Sverige. Man köper sån mat som inte finns här m.m.
Ett utav dessa favoritställen är helt klart modebutikskedjan New Yorker!

Denna affär har massor utav fina kläder till mycket bra priser. Både jag och David brukar alltid komma hem med en ny garderob just ifrån den butiken när vi vart där nere i Tyskland.
Vet att den har öppnat några nutiker runt om i Sverige men ingen som är nära mig, förens nu...

Nu har den nämnligen öppnat på Frölunda Torg för er som bor här i närheten! Toppen säger vi. Blir snart ett besök dit.

Hoppas dom har lika mycket fint här som dom har i de ursprungliga butikerna nere i Tyskland.

Ska bli kul att se!
Men lite tråkigt måste jag ändå säga att det är när allt sprids över alla länder. För snart kan man lika gärna stanna hemma för det är samma saker överallt. Eller hur?

Va bättre förr när alla länder var unika :)

5 kommentarer:

Malin, alice & lowes mamma sa...

Vi har den nära oss! :)

josefin sa...

Den butiken har min vän berättat om, hon hade varit i den i Danmark. Hon sa också det att de hade jättesnygga kläder till inte allt för höga priser om jag inte minns fel?

Elin, Albins mamma sa...

Den har funnits ett tag i västerås :)

sara sa...

trevligt, vad säljer dom?

Sandrah sa...

Ja där finns massa snyggt!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea