onsdag 10 februari 2010

Sovardag

Upplagd av Amy kl. 16:07
Elliot och Oliwer vaknade vid 8 imorse. Vi låg i sängen och myste ett ganska bra tag innan vi gick upp och åt frukost.
Oliwer åt en stor portion gröt och efter den ville han ha ännu mer. Efter 4 dl gröt så sa jag stopp. Hur mycket gröt går det i en liten mage?

Men mätt var han tydligen inte för när jag stod med ryggen mot och plockade in i diskmaskinen så nöjde han sig fram och började äta äppelmos direkt ur burken, haha min BUSE! Tittade på honom och fick världens smile med massa äppelmos runt munnen :P... Kunde ju inte direkt bli arg på honom tsss..

Sen lagom tills Elliot blev trött igen (strax innan 12) så gick vi ut på promenad med pulkan. Var ute i det extremt kalla vädret och åkte i lite mer än 2 h. Sen var jag stelfrusen!

Kom in och värmde oss och åt lite köttbullar med mos. Sen somnade Oliwer!

Nu har han sovit i typ 1,5 timma vilket innebär att Elliot sovit i 4 h!?!?!?!
Shit... han tar en riktig sovardag idag. Sover både för och eftermiddagspasset i ett sträck.

Jaja han bör ju vakna snart för nu var det liksom 6 timmar sedan han åt någonting min lilla plutt. Det är tydligen jobbigt att få tänder :P

1 kommentarer:

sara sa...

härligt! (hur ofta skriver jag det?)
kan se oliwer framför mig i syltburken.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea