tisdag 2 februari 2010

Nu ska jag ut!

Upplagd av Amy kl. 18:38
Snö eller inte.. Nu spelar det ingen roll längre för nu klättrar jag på väggarna! Måste ut känner jag. Vart inne i två dagar nu så nu måste jag göra något. Blir nog till att sätta Elliot i bärsele och Oliwer får gå för det är så mycket snö nu! Ingen som plogar så länge det vräker ner för den delen heller. Kommer nog bara köra fast med vagnen.

Blir en tripp bort till Kållered och ta en sväng inne på IKEA och se om dom fått in något nytt sen sist jag var där (nej då jag är inte där ofta). Sen ska jag småhandla lite på coop forum.

Sen tar vi väl bussen hem med David när han slutar vid 21.

Hörs senare.

2 kommentarer:

sara sa...

Hade dom något kul?

Sandrah sa...

Shit ska Oliwer gå ända dit? Det var väl ganska långt?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea