måndag 8 februari 2010

Tanken..

Upplagd av Amy kl. 10:24
...var att vi skulle gå till öppna förskolan men jag lägger ner dom planerna. Oliwer vill inte göra någonting som jag föreslår och sitter och surar i sin säng och Elliot är en liten klängapa som blir super ledsen om jag sätter ner honom.
Nej detta blir bara stressigt och bråkigt om jag ska ha en tid att passa! Jag stannar helt enkelt inne så får Oliwer göra som han vill och så slipper vi bråka.
Förfärligt tråkigt att bara sitta inne men bättre med glada barn än arga barn :P.

Tyvärr så är det ju babyöppet i eftermiddag annars kunde man ju gjort ett nytt försök sen.

Vad ska ni göra idag?

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Devin har också sagt hela morgonen "neej vill inte" men jag vet ju att han visst ville iaf och att han bara sa så för han är i en vill-inte-period.

Unknown sa...

Håller med dig fullt och ut, visst är glada barn att föredra än små surisar.

Vi har dock varit ute en sväng och gått på isen till min sons stora glädje.

Må så gott ♥
Mvh Camilla

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea