tisdag 2 februari 2010

God morgon

Upplagd av Amy kl. 12:31
Snö snö snö snö snö snö snö...
Det har snöat hela natten och nu var det snötäckt överallt igen. Jag som kämpade så för att skotta bort all snö/is på vår uppfart igår. Nu är det lika illa igen. Jag får väl se det som träning :P.

Men nu är det ingen ide att jag gör något för om en timma ca väntas ännu ett snöoväder. Ska snöa tills ikväll och komma nästan 2 dm till.

Blir en inomhus dag idag! Elliot sover och Oliwer ser på tv, jag borde städa. Oliwer ser på programmet "I drömmarnas trädgård" jag tycker det är ganska värdelöst men han är helt inne i det och sitter och säger efter den där rösten som berättar :P..

Senare idag kommer Annelie, en vän från föräldrargruppen med Oliwer, med sina barn Emilia och Wilma. Emilia är bara 6 dagar äldre än Oliwer så det är kul. Wilma är 3 mån yngre än Elliot så hon är liten ännu.

Hoppas ni alla har en trevlig dag i SNÖN!

2 kommentarer:

marie sa...

imorgon ska de komma ännu mer!

sara sa...

skoj med lite besök. Ebba är helt inne i nickenyfiken.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea