onsdag 24 februari 2010

Lugn kväll

Upplagd av Amy kl. 23:49
Barnen somnade hyfsat tidigt, 20.15 och David skulle fira sin bror efter jobbet och kom inte hem förens klockan 21.45. Så här är det lugnt.
Vart en lång och ensam dag idag. Bara jag och barnen. Visst vi har haft fullt upp men ibland vill man gärna träffa någon och vara lite social!

Imorgon skulle vi simma jag och Elliot (som vanligt på torsdagar) men alla anläggningar, dagis och större lokaler är avstängda här i Mölndals kommun tills dom är besiktade! Så badet är inställt!

Min andrahandsplan var öppna förskolan men den är ju såklart stängd den med !! Skit. Tror nog att alla dagis går före öppna förskolan för den delen också, så det lär väl inte hinna besiktigas imon :(.
Så vad ska jag göra imon? Vill inte sitta inne hela dagen imon också.. Det ska dessutom SNÖA så blir ju ingen ute dag, blä..
Typ alla är sjuka nu också så inte många som kan träffas :(

Sov så gott! God natt

Nu ska jag snart sova iaf!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea