onsdag 17 februari 2010

Lite bilder...

Upplagd av Amy kl. 23:47
Jag ska strax gå och lägga mig. David och hans kompis sitter och spelar Xbox 360. Dom ska sitta uppe och vänta på att hockey maychen börjar 01.30. Jag tänker då inte sitta uppe så sent med tanke på att jag redan är trött.
Är dessutom på dåligt humör så sova är väl en förutsättning för en bättre dag imorgon!
Ska till ÖF med Caroline, det ser jag fram emot! Man blir glad av att träffa henne, alltid glad och snäll!

God natt


Busarna i badet



Elliot i sin älskade hoppgunga


Mitt lilla matvrak :D

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Vilken mysig bild på dem i badet då :)
Usch Vilde har aldrig fått testa vår hoppgunga, nu får jag lite ångest :P

MADELEINE sa...

hihi, såg himla mumsigt ut!!

Malin, alice & lowes mamma sa...

Aw söta dom är!! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea