tisdag 16 februari 2010

God kväll

Upplagd av Amy kl. 19:51
Har inte suttit vid datorn mycket alls det senaste. David har vart sjuk och vart hemma och jag har varit jätte trött de senaste dagarna. Fattar inte varför, men trött är jag!
Somnade i typ en timma förut mitt på dagen när barnen sov middag (samtidigt hör och häpna) men jag är lika trött för det.

Va iaf iväg en stund på förmiddagen på rytmik med pojkarna. Efter det somnade dom gott. Tar på krafterna att sjunga tydligen :D.

Sen har jag inte gjort mycket idag alls. Allt har liksom bara blivit fel och vart jobbigt idag.

Stod och gjorde middag förut och när den väl var klar så kom jag på att jag glömt sätta på riset, så det blev till att vänta på maten i ytterligare 20 min :(. Nej ingen bra dag idag.... Hoppas jag känner mig piggare imorgon!

1 kommentarer:

Carolina sa...

Hej!
Nu är vinnaren utav en canvas-tavla från Önskefoto presenterad i bloggen, kika in och se om du vann?!

Passa även på att tävla i de andra tävlingarna om du inte redan gjort det:
* Vinn valfria skor från Skoor
* Vinn en skötväska inkl tillbehör värd 1095 kr från Willvin
* Vinn väggdekor/väggord för 200 kr från Paxlux

Lycka till!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea