söndag 14 februari 2010

Gårdagen

Upplagd av Amy kl. 12:39
Hann inte uppdatera så mycket igår. På morgonen städade vi lite och lekte jag och Oliwer. Oliwer roade sig med att prova min tröjor och även Elliots. Gick väl sådär bra men kul hade han iaf.

Efter att Elliot sovit och barnen ätit lunch så tog vi en promenad till mina svärföräldrar. Elliot satt i babybjörnen och Olwer sprang hela vägen. Utan blöja dessutom! Han är så duktig nu, inte många blöjor som går åt för hans del längre. Oliwer fick visa vägen hem till farmor och farfar och det tyckte han var super skoj. Var väldigt noga med att mamma skulle gå vid kanten och stanna när det kom bilar och vid varje väg. Sen var jag dessutom tvungen att hålla handen när jag gick öevr gatan. Ordning och reda på honom.

hade det super mysigt hemma hos svärisarna. Tittade på några tv-program och drack en drink (så god). Typ evigheter sen jag drack något med alkohol så då är det ju ännu godare!
Oliwer busade med farmor och farfar och hade skoj han också. Alltid lika trevligt att komma hem till er Bella och Lars, det vet ni!

Sen gick vi iaf hem igen vid 18 och Oliwer var lika duktig på vägen hem och utan blöja då med.
Kom hem gav pojkarna mat och när David kom hem lagade jag middag till oss, afrikana, och sen blev det mys i soffan och pojkarna somnade.

Blev en mycket trevlig dag!

1 kommentarer:

Sandrah sa...

låter som en mysig dag

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea