fredag 19 februari 2010

Dumma plogbil

Upplagd av Amy kl. 09:28
Inatt sov barnen super bra. Inga problem där inte. Men vid 3 tiden så kom den där hemska plogbilen och plogade backen och vår uppfart. Visst det är ju super att dom gör det för annars skulle jag inte komma varken upp eller ner. Jag bor nämligen i en extremt brant backe, men måste han göra det klockan 3 på natten?

Det skrapades, det smällde och han har typ 5 strålkastare som lös upp hela lägenheten! Ett under att inte barnen vaknade.
David flög upp ur sängen och fram till fönstret för att kolla. Dom låter något extremt.

Efter de 5 minuterna så var jag pigg kan jag lova. Låg och vred och vände på mig men kunde inte somna om! Hatar att inte kunna somna. Man ligger bara och tänker att man måste somna för att orka med dagen och så blir man stressad över att man inte somnar och då somnar man definitivt inte!

Klockan 7 vaknade Elliot, Toppen! suck...

Imorgon kommer det in massa mer snö, klass 2 varning, så jag lär få stå ut med den underbara plogbilen!

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Bra att de plogar, men ibland är det verkligen fel tillfällen - fast bra att barnen sov igenom det hela!!
Klockan 7 är väl bra, hellre 7 än 5 :P

Anonym sa...

samma här men neo vaknar aldrig sån tur är. det tackar jag varmt för!!

Cecilia sa...

känner tyvärr igen det där..vaknar vid 5, 6 tiden varje morgon :( grr, man blir såå arg! Men tur att dom plogar såklart, men grr ändå!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea