tisdag 2 februari 2010

Snögubbar

Upplagd av Amy kl. 21:32

Jag & Elliot ute i snöovädret!

Helt otroligt vilket snöfall! Va sjukt jobbigt att gå i all snö kan jag säga. Både jag, Oliwer och Elliot såg ut som snögubbar, helt snötäckta.
Oliwer tyckte det var super skoj att springa i snön jag var helt genomsvettig. Vilket träningspass!

IKEA hade inte fått in något roligt sen sist :P. Dock har dom börjat sälja denna (fast IKEAs. Hittar den inte på deras hemsida) förvaringslåda igen. Jag var på jakt efter en sån för 2 år sedan och då hade dom ju såklart utgått. Men nu när man inte behöver dom längre så är det väl klart att dom finns!
Sen fanns det lite kul småskrot på fyndet som vanligt men jag köpte inget denna gång :).
Fick köpt det jag skulle på coop iaf.

3 kommentarer:

David Nyrén sa...

Och trevligt sällskap på vägen hem fick du med!

Michaela sa...

Ja det är helt sanslöst detta, kan inte någon bara komma med en enorm hårfön och blåsa bort allt?!

bella sa...

david...jag va inte ute då....vem var det trevliga sällskapet? hih..pussss

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea