måndag 22 februari 2010

Stackars lilla Oliwer

Upplagd av Amy kl. 11:14
Oliwer har gnällt och gråtit massor över sitt öra idag. Inte nog med det så spydde han och blev helt förskräckt av det. Därefter slocknade han och var totalt utslagen.
Han har mestadels sovit men sen vaknade han till och spydde en gång till. Skit, jag som hoppades på att det bara var en engångsgrej. Han vill inget äta och det han dricker spyr han upp. Stackars min Oliwer. Han är så blek så blek.

Elliot gnäller så fort han inte blir buren. Oliwer gnäller och vill bara sitta i mitt knä. Inte lätt att vara tillgänglig till båda två och dessutom tvätta golv och tvätta samtidigt! David kommer hem snart för lite avlastning, ett måste.

Ringde just bvc och avbokade min bvc tid för Elliot imorgon. Vill inte smitta ner dom där ju. Väldigt dumt för jag hade tidigarelagt denna tid då jag ville kolla upp vissa saker. Nu är ju alla tider uppbokade, skit.
Men men vad ska man göra.
Fick iaf en läkartid 15.30 idag för att kolla upp Oliwers öra. Stackarn måste ju få hjälp med det om han fått inflammation. Får en egen dörr in till läkaren för att inte smitta :P Lyxigt värre haha. Privat ingång till doktorn.

Jaja håll tummarna för att Elliot slipper bli sjuk iaf! Fruktansvärt jobbigt när barnen är sjuka!

4 kommentarer:

Annie sa...

Stackare, låter verkligen inget kul!
Hoppas ni blir friska snart..

Anonym sa...

Fy vad jobbigt, hoppas ni klarar er och det är pga öronen. Håll familjen hemma 48 timmar.

Josefin sa...

Stackars liten, jobbigt för er! Hoppas han kryar på sig!

Sandrah sa...

men usch stackarn :(

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea