måndag 1 februari 2010

Röd/Grön BESLUTSÅNGEST

Upplagd av Amy kl. 22:00
Var och köpte en vårjacka på Lindex till Oliwer i lördags. Velade ju i evigheter om färg och det blev en röd. Den är verkligen jätte fin men problemet är ju att den gröna är minst lika fin :P...

vet fortfarande inte om jag gjort rätt val. Men om jag köper den gröna så kommer jag ju vilja ha den röda... BESLUTSÅNGEST!

Rött är så fint, men den gröna är mer vårig. Rött är antagligen lättare att matcha till. Antagligen kommer jag inte tröttna på rött men det kanske jag inte gör på grönt heller?
Åh vad svårt. Tyvärr är dom lite för dyra för att köpa dubbelt av också ;). Hur som helst så är dom så fina allihopa. Den turkosa är ju underbar den också.

Den röda som jag tagit med mobilen är inte riktigt korrekt färg så jag lägger in bilder från lindex med rätta färgerna också.
Vad tycker ni?

11 kommentarer:

Malin, alice & lowes mamma sa...

Grön :)

Carolina sa...

Grön!

Lisa sa...

Röd.. älskar iofs rött.. Ska köpa en Turkos tänkte jag!!

Synd att de blev så fel färg på erat kort!

Michaela sa...

Röd, det går till allt och så syns han ju bra i den med:)

sara sa...

jag tycker röd, men vilken stl har du tagit :-o?
men kommer ju säkert nån mer 30%, så då kan du ju köpa en till eller ta en på rea sen

Josefin sa...

Båda var väldigt fina, men den gröna var extra fin tycker jag :)

Sandrah sa...

Röd, men shit vad stor jackan såg ut på honom!

Cecilia sa...

Röd ,helt klart!

Anonym sa...

Röd! Så kommer han inte bort i skogen när ni är ute och promenerar! Och han ser glad ut i rött!
Tinna

marie sa...

tyckte den röda var allra finast!

MADELEINE sa...

Den gröna passade ju så bra ;-) Kanonfin!!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea