torsdag 11 februari 2010

God morgon

Upplagd av Amy kl. 08:40
Idag är jag utvilad!! Gick och la mig ganska tidigt för att vara mig igår. Brukar ju vara vaken till efter 12 oftast men igår la vi oss vid 23!
Elliot somnade vid 22 och sov utan ett ända litet avbrott till 7.30! Så jag är piggare än vad jag vart på evigheter!

Solen skiner och ja det ser ut att bli en bra dag!

Ska göra oss iordning nu och åka till babysimmet med Elliot. Dagmamman var magsjuk och jag har ingen lust att lämna Oliwer till en dagmamma han aldrig vart hos (nackdelen med dagmamma) så han får följa med. David kommer dit också så dom får ha en mysig far och son tid :)

Nä bäst att äta och sätta på ungarna kläder annars blir det stressigt som tusan som vanligt precis innan man ska gå...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea