tisdag 20 april 2010

Snabb vändning på dagens planer.

Upplagd av Amy kl. 09:58
Vaknade vid 8.30 idag av Elliot.. Oliwer sov som vanligt längre, min lilla sömntuta! Tog min iPhone och tittade lite på Facebook och såg att dagmamman skulle göra massa pyssel idag. Hon sa då att samlingen var 9.15 om han ville vara med. Klockan var då ca 8.45.

Sprang in och kollade till Oliwer som så smått började röra på sig. Gjorde välling till E samt en macka till O.
Gick in och bytte till kläder på O som vid det laget hade kommit upp ur sängen. In med honom på pottan och och sen in i köket för en snabb frukost. Elliot drack sin välling och sen ut med ungarna i bilen.

9.16 var vi utanför dagmamman ;). Ja jag kan ju vara snabb om jag vill!

Nu sitter jag och Elliot här och äter frukost/leker.

Ska hämta Oliwer vid 14 sen. Efter det får vi se vad vi ska hitta på.

Jag mår för övrigt toppen idag! :D:D:D

2 kommentarer:

Malin, alice och lowes mamma sa...

Sköönt att du mår bra!! :D

Sandrah sa...

8.45 måste du mena? :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea