onsdag 21 april 2010

10 saker om mig

Upplagd av Amy kl. 09:23
Blev utmanad av Malin så får väl försöka mig på att skriva 10 saker om mig själv....

1. Mac användare från födseln och älskar allt vad Apple innebär. Aldrig ägt en PC.

2. Pluggar till Sjuksköterska

3. Fruktansvärt envis och vill helst ha allt på mitt vis.

4. Dricker inte Kaffe eller The. Finns det något äckligare? Cola ska det vara!

5. Avskyr att bada i havet, vill bara vara vid en sjö. I havet finns det massa äckligt som krabbor, maneter, tång och det är salt!

6. Lite smått solallergiker. Nyser konstant vid solsken.

7. Kan inte ta hand om växter haha, dom bara dör?!

8. Har haft extrem sprutskräck (svimmade då jag såg ett plåster) men har faktiskt kommit över det då jag vart gravid *stolt*

9. Hatar att gå över broar då det kör bilar under.. Springer över fil för fil då det är fritt haha :) Fråga mig inte varför? Det sitter väl i huvudet ungefär som nr man inte fick gå på A brunnar när man var liten.

10. Har haft två extremt snabba förlossningar!!!

Skickar den vidare till:

Sara, Michaela, Erika,
Josefin

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Haha jag går inte på a-brunnar ;D

Annie sa...

1&4 stämmer in på mig. Har tyvärr inte varit Macare mer än sådär 5 år, men skulle ALDRIG ha en PC i mitt hem. Usch!
Skönt att det är någon mer än jag som inte är "vuxen" än och inte dricker kaffe och the! :D

Stina sa...

Har du skrivit i bloggen om förlossningarna? Är så nyfiken!!! KRAM

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea