tisdag 13 april 2010

God dag

Upplagd av Amy kl. 15:42
Vilket fint födelsedagsväder jag har idag! Vi har just kommit hem från handling och Öppna förskolan. Elliot somnade i bilen och vaknade efter 20 min så nu är han dötrött men ska minsann INTE sova.
Oliwer ligger och vilar för han klämde fingret i dörren :(.

Jag har gjort en smörgåstårta som jag ska smaska på sen när mina föräldrar bl.a. kommer. Blir inget direkt kalas idag bara för mina närmsta som har lust att titta förbi.
23 är inte direkt någon ålder att fira känns det som.

Jag borde verkligen städa lite men jag orkar inte... Så tråkigt! Skulle helst av allt vilja gå ut på en promenad men med mina gnällisar så skulle jag vända efter 2 minuter :P...

Har inte blivit firad någonting alls idag ännu så det känns inte direkt som en födelsedag men det kommer väl senare :)

Hur är eran dag hittills?

1 kommentarer:

josefin sa...

Grattis på födelsedagen! :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea