söndag 25 april 2010

En fixar dag i solen

Upplagd av Amy kl. 22:40
Idag har vi spenderat hela långa dagen ute på vårt sommarställe. Oliwer har cyklat och klippt gräset med sin gräsklippare. Elliot har sovit i vagnen och utforskat gräsmattan med både smak, lukt, syn och känsel!
David har eldat massa och själv har jag gjort om förvuxen äng till gräsmatta! Tror säkert det blivit 100 kvm ny gräsmatta! Blir hur bra som helst inför sommaren. Massor med yta att springa och busa på för barnen och alla som hälsar på :)

Solen har skinit hela dagen och det har vart jätte varmt och skönt. Tror faktiskt vi fått lite färg allihopa.

Nu är det bara denna veckan kvar sen är det semester för Davids del! 3 månader ska vi bara vara hemma hela familjen och hade toppen! Träffa trevligt folk, bada, resa, njuta och grilla! Ja jag längtar helt otroligt mycket nu!

Barnen somnade redan vid 20 idag så det är nog bäst att jag lägger mig strax. Det finns risk för att barnen vill upp tidigare än vad jag vill imon ;).

Sov så gott alla mina vänner!

3 kommentarer:

emelie sa...

Härligt med tre månaders semester! :)

Sandrah sa...

Oj shit hela 3 månader!!! :D Fan va nice!

malin, alice och lowes mamma sa...

Så himla härligt! :D Låter som ni haft en jätte bra dag!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea