lördag 10 april 2010

Rökt korv

Upplagd av Amy kl. 22:56
Idag har det varit en härlig dag! Vi har varit ute hela långa dagen!!

David jobbade ju idag så jag packade in barnen i bilen och åkte upp till mamma och pappas sommarställe.
Elliot somnade passande i bilen och sov vidare i vagnen när vi kom fram. Där sov han inte mindre än 3 timmar!
Oliwer hade med sig sin cykel som han rullade runt på så han roade sig själv han med min lillasyster Matilda :).

Under tiden så hjälpte jag mamma och pappa att klippa ner lite träd och buskar och att städa upp lite på deras tomt samt tvätta bilen. Så nu är det jätte fint inför sommaren :). Saknas bara lite grönska också!

När vi väl hade klippt allt var det ett stort berg av kvistar och vad passar då bättre än att elda lite?

Både jag och min pappa älskar ju att elda så det var inte så mycket snack om saken. Inte svårt att få fyr på det idag inte. Det blev en jätte fin brasa och vi fick eldat hur mycket som helst! KUL!

Oliwer tyckte också det var himla kul att samla massa pinnar och känna sig delaktig, så duktig så.
En nackdel med att elda är ju helt klart att hela familjen efter det luktade som rökta korvar haha. Fy tusan vad man stinker efter eldning. Blev en välbehövlig dusch när vi kom hem!!

När David kom hem från jobbet senare så grillade vi och nu har vi precis sett på Millennium (grymt bra filmer).

Imorgon blir det baby & barn mässan med HELA familjen :) MYYS!

God natt (orkade ni läsa hela långa inlägget? ;) )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea