lördag 24 april 2010

Natten

Upplagd av Amy kl. 23:37
Ja nu var även denna dagen över och jag ska alldeles strax gå och lägga mig! Barnen var jätte trötta nu ikväll och somnade vid 19.30 båda två. Elliot somnade tom själv i sin egna säng utan ett ljud (han somnar vanligtvis i min famn innan jag lägger honom i hans säng).
När barnen sov gick jag och David ut och tvättade bilen så nu glänser den så fint.

Hittade ingenting kul på villervalla förut. Lite tråkigt.. Men lite annat skoj shoppades iaf.

Hittade en jacka till Elliot, en tunika till mig, en solhatt till Oliwer och en present till David (vilket jag inte skriver vad det är här av förklarliga skäl ;) )

Barnen skötte sig exemplariskt på stan och Oliwer kissade på toaletten utan problem. Tänk vad stor min lilla pojk är, jag kan ha med honom en hel dag mitt i stan utan blöja!! Helt otroligt vad tiden har gått fort!

Nej nu ska jag gå till min säng innan jag somnar i soffan!

Sov gott allihopa!

2 kommentarer:

Jonglören sa...

Tack för kommentaren om klänningen. Det värmer!

malin, alice och lowes mamma sa...

Duktiga barn du har gumman!! :D

Jag vill se vad du shoppat!

KRAM

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea