måndag 5 april 2010

Gnäll från morgon till kväll

Upplagd av Amy kl. 19:39
Elliot är verkligen inte sig själv just nu! Tror absolut det beror på tänder men jag vet inte säkert. Det visar väl sig snart isf.
Han gnäller konstant och vet inte alls vad han vill. Spelar ingen roll om han sitter på golvet eller i mitt knä, han gallskriker ändå.

Jag tror jag blir tokig snart på detta gnäll. Finns ju inget värre än gnäll som inte går att göra någonting åt.

Det är ju jätte jobbigt att veta att han ont min lilla prins!

Hoppas det blir bättre snart!

7 kommentarer:

marie- Från en prematurmammas hjärta - sa...

hoppas verkligen att han kommer må bättre snart!!!

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

kan du inte ge honom lite panodil då?

Malin, alice och lowes mamma sa...

Stackars liten :(

snart pappa sa...

magen bara växer och växer för Emma! :) Hur ser dagen ut för er?! sj ska man börja jobba igen.

David Nyrén sa...

Var jobbiga lilla stackare!

Sandra [2barnsmamma] sa...

Ja det är fruktansvärt. Jag skäms nästan varje gång han öppnar munnen för det kommer oftast fula ord.
Ignorera kanske fungerar här hemma, men jag skulle aldrig klara av att ignorera bland folk, då kanske dom tror att jag bara struntar i det :P

Sandrah sa...

usch jobbigt när de har ont

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea