torsdag 29 april 2010

Redan torsdag?

Upplagd av Amy kl. 08:19
Helt sjukt vad veckorna går fort ändå... Nu är det bara 3 dagar kvar tills David har semester!!! Underbart!

Igår var en hektisk dag med BVC besök och resturang på kvällen.

BVC gick bra och Elliot följer sin kurva som han ska.

Vikt: 9100 g
Längd: 73 cm

På kvällen kom min mamma hit och passade barnen. Jag hade nämligen blivit utbjuden på födelsedagsmiddag av min kusin och faster.
Vi hade en jätte trevlig kväll med god mat! Tack så jätte mycket det får vi göra om.
Kom hem först vid 23 så det blev en lång middag :)

Klippte av Oliwers hår igår med.. Det är väldigt vad det växer! Hans hår stod åt alla håll och kanter, så jag fick nog!
Han var jätte duktig och satt stilla så det blev ganska fint tycker jag :) Ska lägga upp en bild på honom sen :)

Nu ska vi strax göra oss iordning för dagmamma och babysim!

2 kommentarer:

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Härligt med lite barnledig kväll

emelie sa...

Ja, jag blev verkligen irriterad. Klart att en stor och stark gubbe inte kan lyssna på en liten tjej på knappt 1.60!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea