fredag 9 april 2010

En fullspäckad dag!

Upplagd av Amy kl. 23:16
Elliot satt i vagnen mest han..

Oliwer testade på att vara doktor...

Oliwer i sin älskade kanins famn.. (Den ungen älskar lisebergs kaniner)

Lisebergskaninen "herr berg" och en lycklig Oliwer.

Spela fotboll är ju såklart ett måste :)

Fick ett samtal tidigt från Sara som undrade om jag ville gå med henne på Baby & barn mässan idag då henned kompis barn blivit sjuk. Jag skulle egentligen gå på söndag med David men nu blev det idag också :D. trevligt var det!!

Var inne i stan vid 9 och kom hem vid 17 igen. Direkt efter det blev det kalas hos Davids pappa som fyller 44 år idag! GRATTIS! Mycket trevligt kalas det med.

Men nu är jag trött kan jag lova!

Oliwer har haft en toppen dag på mässan med massa bus!!

Sammanfattar man dagen med ett ord så blir det "trevligt"!

4 kommentarer:

snart pappa sa...

Godmorgon. Härligt med lördagar, eller hur?! Back on track igen med bloggen. Hoppas det är bra med familjen. Ser ut som att ni har fått en super härlig dag.
Om det blir en dotter kommer den heta agnes men om det är en pojk så blir det en liten albin :)

Malin, alice och lowes mamma sa...

Vilka fina bilder :D

Sandrah sa...

Jag hade också tänkt åka till gbg denna helgen för mässan, men blev inte så :(

sophie sa...

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin, så klättrar vi båda på listan lite? ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea