lördag 3 april 2010

Dumma kattskrälle

Upplagd av Amy kl. 08:03
Jag blir galen på katten!! Det är nu andra gången han sätter sig inne och kissar mitt på golvet! Fy tusan vad äckligt det är.
Första gången satte han sig samtidigt som vi åt frukost i samma rum. Han brukar jama om han behöver gå ut? Fattar inte vad sim har hänt med honom.
Nu hade han kissat mitt på golvet i köket igen nu i natt. Vad är det för fel på katten? Fortsätter han så här är han inte välkommen in längre stunder. Då får han komma in och äta och gå ut igen, för kiss vill jag inte ha här!

Vad ska man göra?

2 kommentarer:

Sara sa...

Glad påsk!
Titta gärna in och var med i min påsktävling där du kan vinna ett presentkort hos lasselasseliten, avslutas på söndag!

Sandrah sa...

Det är nog bara en period.. våra har också vart sådär

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea