fredag 30 april 2010

Tack älskade David

Upplagd av Amy kl. 07:04
Min älskling tog med sig Oliwer imorse och lämnade honom hos dagmamman! Det innebär att jag har en lugn och skön morgon! Underbart! Tack David detta är verkligen skönt att slippa stressa iväg.

Ikväll åker David till Oslo och kommer inte hem förens sent sent sent inatt/imorgon morgon.
Kommer sakna dig ikväll!
Även om jag är van vid att vara ensam med barnen i princip hela dagarna så blir dom där sista timmarna som David borde vart hemma väldigt långa. Ska inte tala om när man ska sova...
Jag avskyr att sova när sängen bredvid är tom!

Nu ska jag se på nyheterna på tvn.. God morgon på er alla!

5 kommentarer:

David Nyrén sa...

Nenas problemas! Njut av nyheterna nu!! :) kommer hem inatt och myser med
dig :) köp lite räkor och mys med barnen så länge!

malin, alice och lowes mamma sa...

Vad snällt gjort av honom! :)

Jobbigt att vara ensam, hade du bott närmare hade jag kommit och spenderat min kväll med dig :)

bella å ingis sa...

du ska ju va med oss....vi e också ensamma...du vet...våra män e med David...

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

snällt utav honom!!

sara - tävlingar, rabatter och en massa galla. sa...

Ja natten ensam är inte kul.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea