måndag 26 april 2010

idag är ingen vanlig dag...

Upplagd av Amy kl. 09:35
för idag fyller min älskade sambo 23 år :).

Dessvärre jobbar han som vanligt 7.30-21 så det får bli sent firande idag!

Idag ska jag och barnen först en sväng till Öppna förskolan så att dom får leka av sig lite. Efter e tska vi ut och köpa tårta samt present till David (ja jag vet att jag är sent ute med present ;) men jag kommer ju inte på något bra att köpa!!).

Sen blir det väl till att städa lite här och kanske gå ut en sväng på lekplatsen om vi hinner.

Nu är det någon som ropar "mamma färdig" inne från toaletten :P Bäst att lyda och gå dit.

ha en toppen dag!

3 kommentarer:

Stina sa...

Städning här också :-/

Vad skönt att du också kände att det var fantastiskt andra gången. JAg blev faktiskt lite ledsen över min bekantes kommentar om att det inte är lika fantastiskt andra gången. Jag tycker ju att det är nästan lite roligare t o m. Första gången är allt så nytt, nu vet man ju lite mer och eftersom det är så fantastiskt så är det nästa ännu mer fantastiskt att få vara med om det flera gånger!!!

KRAM Stina

Sandrah sa...

Grattis David!!

malin, alice och lowes mamma sa...

Grattis till han! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea