lördag 17 april 2010

underbar start!

Upplagd av Amy kl. 12:03
När jag gick upp för att hämta Elliot i morse möttes jag av en underbar syn. Han hade bajsat och blöjan läckt... Ja ni förstår...

Fanns inte en fläck på Elliot som inte var täckt. Han hade ju legat i det och snurrat runt. .Suck.

Blev till att sätta hela honom i ett bad och hela sängen in i tvättmaskinen. Bättre start på helgen kan man ju ha :P.

Nu sover Elliot och Oliwer springer omkring och busar. Jag borde städa och inte sitta här!
Blåser fruktansvärt mycket ute så blir nog en mestadels inne dag idag.

Vad ska ni göra i helgen?

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Hahaha fick värsta skrattanfall här, men usch din stackare :/

malin, alice och lowes mamma sa...

Jobbigt när det blir så :(

Det är sådär med mig, men jag överlever ;D
Själv??

emelie sa...

Nej, det är inte kul med blöjor som läcker. Speciellt inte i sängen!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea