måndag 19 april 2010

Aj

Upplagd av Amy kl. 13:29
Måste gnäll lite...

Har så fruktansvärt ont i min mage! Va ju ganska bra imorse tills det att jag åt frukost. Va super hungrig så jag mådde illa av hunger men tänkte ändå att jag startar lugnt och tog lite yoghurt som är milt för magen. Visst det stillade ju hungern lite och illamåendet försvann men jag fick super duper ont i magen istället. Vet inte vad som är bäst?

Sen blev det bättre igen men nu är magen helt kaputt IGEN.
Kan liksom inte lokalisera vad det är som gör ont. Hungrig eller inte, jag jag vet inte... Men jag vågar inte äta ifall att jag får ondare av det.

Solen lyser och ungarna är så uttråkade! VILL ut i solen NU. Men tänk om jag får jätte ont när jag är ute, nä det är nog bäst att stanna inne en stund till, suck.

Idag tycker jag synd om mig själv!

3 kommentarer:

David Nyrén sa...

Med anledning!! Pussar

Sandrah sa...

Hoppas det blir bättre snart, hatar att ha ont i magen!!

Malin, alice och lowes mamma sa...

Aj aj :( Inte alls roligt att ha ont i magen!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea