måndag 19 april 2010

God morgon

Upplagd av Amy kl. 09:12

GeoTagged, [N57.58536, W12.06709]

Oliwer sover ännu och Elliot sitter här och myser med mig.
Jag mår mycket bättre idag men inte helt bra. Måste varit dålig mat på resturangen som gjorde mig dålig.
Har fortfarande jätte ont i magen men mår inte illa just nu iaf.
Får se hur det går att vara hemma med två barn idag. Hoppas snart må bättre så jag kan roa dom lite och inte bara ligga inne hela dagen.
Det är ju toppen väder ute så vore skönt att komma ut idag.

Hoppas ni får en bra måndag!!

4 kommentarer:

emelie sa...

Ush då! Hoppas att det var maten och inte någon magsjuka så dom andra åker på det också!

malin, alice och lowes mamma sa...

Så himla fin han är!! :)

Skönt att du mår lite bättre!
Kram

Sandra [2barnsmamma] sa...

Åh fick du? :)
Får jag en cykel när jag fyller år nu så ska jag köpa en cykelvagn. Skulle underlätta otroligt mycket eftersom att jag inte körkort!

Har du köpt nån cykelvagn än då?

Stina sa...

Åh vad söt!

Dynan går att fästa över ryggstödet så att de inte slår i huvudet i den. Det är bara att "dra" över eftersom det fästs med kardborre!

Krya på dig!

KRAM

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea