tisdag 26 januari 2010

Stress stress stress

Upplagd av Amy kl. 12:57
Natten var skit, morgonen var total rörig och extremt stressig och nu är jag helt slut!
Elliot vaknade och gnällde konstant hela natten. Tyckte att han var lite varm men det var som borta nu på morgonen som tur är.
Vid 3 snåret där så var Elliot klarvaken och låg och pratade och drog mig i håret. Kände bara att nu ger jag upp, jag måste få sova! Men vad ska man göra? David jobbar ju så kan ju inte väcka honom och jag kan inte lägga mig i soffan för då ramlar väl Elliot ner från vår säng. Så jag fick snällt ligga kvar och lyssna på det fina talet Elliot hade.
Vid 4 så somnade han om ivf, men såklart på min arm så jag låg jätte obekvämt och det blev alldeles för varmt. Så nej detta var ingen bra natt!

Självklart så sov han ju bra på morgonen så vi sov alldeles för länge. Vaknade till vid 9.15 och Oliwer skulle ju vara hos dagmamman 10!! Kan ju tillägga att det tar 20 min att gå dit också.

Stress stress stress... Tillslut så var vi framme lagom till 10.30 :P. Det där med att passa tider kan jag nog bara lägga ner! Det fungerar liksom inte haha

Vidare ner till kyrkans babyrytmik där vi träffade Caroline och Eva samt deras barn. Mycket trevligt!
Sen sjöng vi och nu är jag hemma igen!
Oliwer ska hämtas vid 16 så jag har lite tid att varva ner iaf!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea