torsdag 7 januari 2010

Besök av moster Rebecka

Upplagd av Amy kl. 19:21
Idag kom min syster Rebecka och hälsade på. Vi gick ut med barnen och åkte pulka och fikade sedan och busade massor :).

Nu sitter jag och barnen här i soffan och myser. Elliot tuggar på en leksak (som vanligt) och Oliwer busar lite med honom. Så kul att syskonen kommer bra överens, en så länge iaf haha.
Om en timma kommer David hem, lääängtar. Nu har jag ju haft honom hemma hela långa dagarna i en hel vecka så nu saknar jag honom ännu mer än vanligt suck.
Tänk vad livet vore enkelt om man bodde i en liten stuga ute på landet och odlade sin egen mat så man slapp jobba ;).
Ibland önskar jag att jag inte var född i en storstad! Svårt att flytta här ifrån när man har allt och alla här. Så dyrt att bo i stan bara :(.

Lägger in lite bilder från dagens bus!

Nu måste jag rädda Elliot från sin buse till bror innan han blir till mos!






3 kommentarer:

Sandrah sa...

skoj =)

Martina sa...

Tack så mycket. Vad kul ni verkar ha haft det :D och så grymt söt mössa Elliot har på sig blev ju helt kär ^^

Martina sa...

Jasså? vad skönt att höra.. men hur kom bebisarna ut då? blev de kejsarsnitt eller klarade de av att föda vaginalt ändå?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea