lördag 30 januari 2010

Ensam!

Upplagd av Amy kl. 17:28
Mina svärföräldrar, barnens farmor och farfar, var just här och hämtade mina små juveler. Vi ska ju gå på bio ikväll men dom ville ha barnen tidigare så att dom kunde busa lite innan läggdags.
Det var evigheter sedan jag var ensam hemma. Hemma utan några måsten... Känns ju nästan konstigt!
Svårt att koppla av, man är ju så van vid att alltid ha någon att passa upp med mat, blöja, underhållning ja- Allt!

Saknar dom redan haha... Men så är det väl. Man är med dom 24h om dygnet 7 dagar i veckan så man vet inte annat. Så är det att vara mamma! Det tar nog ett tag innan kroppen mentalt ställer sig in på att koppla av. Men jag ska göra så gott jag kan :D.

Att bara få sitta här framför datorn med bara musik i bakgrunden är underbart :)

Om ca 1,5 h kommer David hem från jobbet. Har köpt färska räkor och baguette tills ikväll som jag ska förbereda till han hemkomst! Sen blir dom som sagt bio vid 21.15.

Efter bion åker vi och hämtar vår lillprins, men Oliwer får sova över :)

Hoppas ni har en lika härlig kväll som jag!


1 kommentarer:

Sandrah sa...

oj men sover inte elliot då??

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea