måndag 25 januari 2010

25 januari

Upplagd av Amy kl. 23:47
Ja då var första dagen på en ny vecka avklarad. Idag har vi vart på öppna förskolan och busat. På vägen hem somnade Elliot på direkten.
Tog vägen om en biltvätt och lämnade in bilen. Elliot fick sitta kvar i bilen och sova medans jag och Oliwer stod och studerade dom som tvättade. Oliwer var hel fascinerad av allt dom gjorde. Blivande biltvättare? haha.
Sen åkte vi hem. Lyckades bära in Elliot och lägga honom i hans säng utan att han vaknade. Där sov han sedan i hela 3,5 h! Snacka om att vara trött.
Oliwer och jag åt lunch och sen somnade även han och sov i 2 h. Jag satt vid datorn och bara latade mig ;)..

Mycket mer har vi faktiskt inte gjort idag. Jag har fördelat lönen till rätt konton så att räkningarna blir betalda, är ju en fördel faktiskt. Men mer nytta har jag inte fått gjort :P.

Till middag blev det pepparbiff med potatisklyftor i ugn och en stor sallad! Gott. Oliwer åt nog mest sallad till middag. Han verkligen ÄLSKAR sallad!

Nu är det nog dags att sova! God natt.

2 kommentarer:

David Nyrén sa...

och idag är det min tur att äta pepparbiff!

Sandrah sa...

Devin älskar också sallad :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea