torsdag 28 januari 2010

Solig dag

Upplagd av Amy kl. 13:16
Soligt och fint ute idag! Inga minusgrader heller! Men det är väl inte långvarigt. Hörde att dte skulle bli massa minusgrader igen framöver!
Elliot sover och jag håller på att städa. Man får passa på när man får för han är så klängig av sig nu. Han ska bli buren konstant och dte är inte ok att sätta ner honom i 1 minut.

Ikväll ska jag träna!!! Min kära svärmor är så snäll och kommer hit och passar ungarna! Det är jag så tacksam över, tack snälla du!
Ska bli så skönt att få göra någonting på egenhand utan barn. Känns som jag bara är deras mamma nu för tiden. Finns ingen tid alls för annat!
För klockan 21 när David kommer hem så har ju allt stängt!!

Jag antar att jag inte kommer kunna gå imon, men det återstår att se haha.

Hoppas ni har en trevlig dag! nu ska jag dammsuga!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea