söndag 31 januari 2010

Hemma

Upplagd av Amy kl. 01:36
Nu är vi hemma igen efter en mysig kväll. Filmen, snabba cash, var inte alls så bra som jag hade förväntat mig! Blir nog bara två stjärnor från mig.
Efter bion åkte vi till svärföräldrarna och hämtade min minsta prins. Han sov så sött i soffan. Oliwer sov uppe i sin säng!
Min älskade små pojkar hade skött sig utmärkt hela kvällen. Jag har nog fått världens snällaste barn!
När vi kom hem så somnade Elliot om i min famn och nu sover han i sin säng (och det hoppas jag att han gör resten av natten också :P)

Nu är klockan nästan 2 så kanske dags att sova!

Hörs imorgon!


3 kommentarer:

Martina sa...

Tack så mycket :) Ja hehe vi vet att det var killkläder vi köpte men till den bruna tröjan kan man ha ett par rosa byxor och de andra kläderna är ju (tycker jag) lite tjejiga också.. kanske bara för att jag själv klätt mig i sådana när jag var yngre. :P

Sen tror jag att bebisen får mycket hår precis som jag hade när jag var bebis så då kan man sätta upp små små toffsar ^^

Ni verkar ha haft en riktigt trevlig kväll, vi var ju på bio förra veckan på Old dogs, den vart riktigt bra :D

Ja de väskorna såg rätt bra ut :) men vi har inte pengar till så "dyra" väskor hehe.
Kramar

Sandrah sa...

Klart den inte var bra, det var väl en svensk film?

sara sa...

är dom alltid så snälla? ;-)
Jag tyckte filmen var riktigt, han är ju så snygg med så man kan sitta och dreggla lite..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea