tisdag 12 januari 2010

Glömsk!

Upplagd av Amy kl. 23:48
Tanken var ju från början att jag skulle börja plugga i januari igen. Så blev inte fallet som ni kanske märker :P...
Kom på idag att jag har ju inte begärt föräldrar penning! Hade fram tills nyår innan.. aj aj aj. Gick in och fixade det nu. HOPPAS bara dom hinner betala så att jag får pengar denna månaden ändå. Annars blir det inte lika roligt. Men men jag överlever väl ändå... Jag får skylla mig själv haha. Skyller på amningshormoner hihi.

David och jag satte ungarna i vagnen när han kom hem och gick ut på en promenad. Andra kvällen i rad vi gör det nu! Blev 1 h i rask takt. Härligt!!

Nu ska vi sova! Sov så gott...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har starkt för mig att om man lämnar in begäran innan den 20, månaden de skall betalas ut så hinner man få dem..

Sandrah sa...

Haha jag hade också glömt, men kom på mig den 8e eller något så jag hoppas jag hinner få :)

Carolina sa...

Hur kommer det sig att du inte börjar plugga då? :-)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea