torsdag 21 januari 2010

Röjning

Upplagd av Amy kl. 23:48

Idag har jag och Oliwer städat ur hans rum! Sålde vårt skötbord igår så nu har vi satt in en byrå och möblerat om massor. Så skönt att få rensat ut!
Oliwer var super nöjd med resultatet och visade David så fort han kom hem :). Jag är också nöjd med resultatet! Man kan ju faktiskt gå in i rummet nu :P
Eftersom att Elliot sover där inne nu så var det hög tid att göra iordning! Tog ner 6 stora säckar med leksaker och gosedjur till garaget också! Ändå har han massor kvar!

Tog tyvärr ingen före bild men ni kan få se hur det blev ändå :)


Oliwers säng

Elliots säng
Leksaker i massor

Nya byrån och rittavla

4 kommentarer:

Martina sa...

Oj vart det så mycket! tänkte inte ja på när jag var hemma hos er i höstas, men han kanske har fått mkt under julen och födelsedagen också? :)

Ja jag hoppas verkligen den kommer nästa vecka (får se om du har rätt ^^) så jag slipper gå över allt för länge, visserligen har jag ju inte gått över tiden ännu men det är jag ju rätt säker på att ja gör ändå :P

sara sa...

Härligt! Här blir det våningssäng sen. :-) så fort Leo kan ;)

Sandrah sa...

Fint =)

farmor Bella...enligt Oliwer! sa...

fint...men vart e farbror Mickes underbara kramdjur????Tyckte du de var ivägen????

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea