tisdag 26 januari 2010

ÄCKLIGA HUNDÄGARE!

Upplagd av Amy kl. 13:08
Vad är det för fel på hundägare som inte klarar av att ta upp skiten efter sin hund?
Sen senaste grannen flyttade in här så har det konstant legat hundskit i vår backe! Hur trevligt är det?
Man kan väl för sjutton plocka upp om hunden skiter mitt i backen där alla går? Jag har verkligen ingen lust att trampa i det eller köra min vagn eller bil i det! nej fy sjutton.

Kanske skulle köpa en rulle med hunbajspåsar och lägga i deras brevlåda!

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Haha gör det!! Köp och lägg :)

Josefin sa...

Usch, det hade jag gjort! Det är ju en del av hundägandet att plocka bort bajset efter dem, SPECIELLT där andra går.

Martina sa...

Men fy vad äckligt! jag blir också helt vansinnig på folk som inte plockar upp efter sina hundar och ändå har jag en själv.. de gånger jag har glömt påsen så har jag gått tillbaka dit lite senare för att plocka upp det och de gånger jag faktiskt inte plockar upp det är när vi är i skogen.. Nej jag tycker att du kan köpa en rulle med påsar och lägga i brevlådan till han eller så kan du få en rulle av oss :P

Hoppas Elliot blir bättre snart :) krya på dig lilla sötnos!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea