tisdag 26 januari 2010

Mammor och pappor

Upplagd av Amy kl. 13:05
Tänkte på det förut när jag var på babyrytmiken. Det är nästan bara mammor som går på sånt där med barnen. Även på öppna förskolan så är det nästan bara mammor. Några enstaka pappor dyker väl upp då och då men överlag mest mammor.
Visst det kan väl bero på att mammorna är hemma mest men om jag tar David som exempel så skulle han nog aldrig gå dit där jag var idag hahah.
Nej det är nog inte hans grej att sitta och göra massa sånglekar :P.. Men jag tycker allt det är kul.
Caroline sa samma sak.. Om hennes kille skulle gå dit skulle han nog kräva lön :D

4 kommentarer:

Sandrah sa...

David har gått några gånger iaf ;D

Sandrah sa...

Gött att du börjar gå hemifrån efter att han skulle varit lämnad ;)

Sandra e sa...

Anders har varit på öppnis många gånger. Han kommer nog vara där en del i höst också när han ska vara pappaledig. Bra sätt att fördriva tiden med.

marie sa...

har också tänkt på de faktiskt. Rytmik har tony varit på men öppna förskolan tror jag han aldrig skulle gå till självmant...

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea