tisdag 27 oktober 2009

Vill vara frisk nu!

Upplagd av Amy kl. 13:48
För två veckor sen var barnen sjuka och hade feber. Förra veckan blev jag förkyld och fick feber. Denna veckan när jag trodde alla var friska nä då får jag ögoninflammation! VAd har jag fått det ifrån nu då?
Vaknade med ett ihopklibbat öga, suck. Hoppas bara inte jag lyckas smitta ner pojkarna!

Är dessutom inte helt frisk ännu för jag känner mig hängig! Vill bara krypa ner i min säng och sova.
Om 1 timma ska Oliwer hämtas och då är det full rulle igen så det där med vila får väl vänta ett tag till!

Ska nog ta bussen bort till Kållered och köpa mig en STOR godispåse för att pigga upp mig lite :P. Kostar ju bara 39 kr/kg denna veckan så bäst att passa på :D.

Hoppas ni andra mår bra där ute i Sverige!

2 kommentarer:

Sandrah sa...

När man är sjuk får man äta massor med godis :)
Du kanske pillat i näsan och sen i ögat.. det var så Devin fick ögoninflammation ;) haha! Nej, men krya på dig!

sara sa...

hoppas ni blir friska snart.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea