söndag 11 oktober 2009

Today

Upplagd av Amy kl. 00:06
Efter att ha lämnat min syster på jobbet så åkte jag och pojkarna upp till mamma och pappa.
Där har Oliwer busat hela dagen, vart super mysigt.
Jag, mamma och pappa var duktiga och gick på en 9 km lång promenad. Oliwer och Elliot sov i vagnen hela promenaden.
Fick lägga Oliwer där Elliot vanligtvis ligger och så fick Elliot sova i viloläget ovanpå. Trodde aldrig Oliwer skulle somna, men där nere är det ju mörkt och inte massa att titta på så han somnade till slut <3. Gick bra för Elliot att sova i viloläge också :D.

Sen lagade jag och mamma god middag, så gott.
Efter det var klockan redan 18.30 och det blev hemfärd. Tiden går fort när man har roligt :)

Nu har jag, David och Rebecka (min syster) haft filmkväll och nu är det hög tid att sova!

God natt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea