lördag 24 oktober 2009

Lördag

Upplagd av Amy kl. 14:57
Inget kul väder idag inte! Jag och barnen tog oss en promenad med David bort till hans jobb imorse när han började. Hämtade ut ett paket med kläder på lindex som jag beställt på internet.
Köpte även räkor tills ikväll, mums!

Som vanligt tog vi en sväng inne på IKEA också men där var så mycket folk så vi gick ut igen. Helg+lön är ingen bra kombination när man ska besöka IKEA kan jag lova!

Igår var vi på dopsamtal och pratade med prästen om dopet m.m. Känns bra allting. Efter det åkte vi hem till Davids föräldrar och fick god middag :) tack tack.
Mitt i maten ringde polisen och sa att dom hittat traktorn som blev stulen i torsdags så vi åkte iväg fort som tusan och hämtade den. Barnen stannade med farmor och farfar. Så skönt att det kom tillbaka! Idioten som tagit den hade ställt den på en gräsmatta mitt i ett lägenhetsområde.

Nu sover Oliwer och Elliot ligger och sprattlar i sitt babygym. Han har blivit så duktig på att kontrollera sin kropp nu. Han rullar nästan (inte mycket som krävs till) han kan använda sina händer, han har hittat sina fötter. Ja allt på bara någon dag! KUL!

Satt just och läste igenom alla blogginlägg. Någon som hade beställt hem pizza, blev så sugen så nu väntar jag på min pizza också :P... Men det är ju lördag....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea