fredag 16 oktober 2009

Monstret Oliwer

Upplagd av Amy kl. 14:49
Japp ibland visar Oliwer sin mostersida. Det är verkligen inget roligt alls :(.
Han är skit trött och sa att han ville nana... Visst, jag gick och la honom i sängen och då bleb han hysterisk och skulle inte alls sova (som vanligt då). När han lugnat sig skrek han efter välling... Klart han kan få välling.. Så jag gick och gjorde välling åt honom. Han fick den men då skrek han för att han inte ville dricka den i sängen. Så han gick upp och satte sig i sin stol och skulle äta den. Visst. Då satt han med den i munnen och bet ihop sugnappen för att det inte skulle komma någon välling i munnen. Efter 10 min och fortfarande 260 ml kvar i flaskan sa jag åt honom att äta eller sova. Då blev han skit sur igen!
Jaha? Vad gör man? Han fick valet igen... Då började han "äta" igen. Men jag är nog smartare än honom för jag fattar ju att han inte äter den. Så det blev sängen.. Då började han skrika efter sin välling igen.
Åh jag blir galen! Nu ligger han på golvet, mittemellan vällingen och sängen, suck.

Ja, vad gör man?? trots trots trots...

2 kommentarer:

sara sa...

va, menar du att han inte alltid gör som du säger ;-)

Sandrah sa...

Åå jobbiga ungarna är ibland!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea