måndag 12 oktober 2009

Lyx!

Upplagd av Amy kl. 22:44
Första kvällen sen Elliot kom som vi sitter i vardagsrummet ensamma! Elliot brukar alltid sova här i soffan tills vi lägger oss. Men idag lyckades jag få honom att sova i sängen tidigare. Så skönt att bara få vara själva en stund :)
Ovanligt måste jag säga!
Dom sover så bra mina små pojkar! Oliwer har ju sovit hela nätter länge så det är man ju van vid. Men att Elliot sover så bra är jag förvånad över. Trodde inte att en 3 månaders kunde sova så bra!
21-08 utan ett enda ljud!! Märker inte av honom överhuvudtaget på nätterna!
Så jag kan med gått samvete vara vaken till 12 på nätterna för jag får ju sova ändå :). Kvälls människa som jag är... hehehe

2 kommentarer:

Josefin sa...

Så skönt när de sover hela nätter! Gör min lilla tjej med :) Svar på din fråga, min pojk blir 2 år i januari.

Sandrah sa...

Sån lyx, men det hade vi ju med Devin. Vilde är en vilde helt enkelt!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea