lördag 31 oktober 2009

God morgon!

Upplagd av Amy kl. 11:44
Idag är en sån där dag då jag har massa att göra men jag vet inte vad jag ska välja eller vad jag känner för. Något vill jag ju hitta på men jag är så seg!
Vill egentligen till kyrkogården och tända ljus för min farmor och gammelfarmor. Men det går inte så bra ihop med tiden då barnen ska sova och sen blir det ju mörkt så fort!?
Vill åka upp till mammas/pappas sommarställe men det är så kallt så jag kommer bara frysa och då är dte inget kul.
Vill ut och gå men som sagt kallt och jag är seg.
Behöver städa, men hur kul är det?

Ja det kommer väl sluta med att jag sitter framför datorn för att jag inte vet vad jag vill, suck.
Baka vill jag också fast jag vet inte vad hahaha. Vilka problem va?
Längtar hur som helst tills David slutar jobbet klockan 19 ikväll!!! Inget kul att vara ensam!

vad gör ni idag?

1 kommentarer:

sara sa...

Låter som en sådan där dag man lika gärna kan gå och lägga sig och sova och dra täcket över huvudet..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea