lördag 31 oktober 2009

Lördag

Upplagd av Amy kl. 22:27
Efter en massa vel om vad jag skulle göra idag så ringde jag min kompis Michaela som kom med den toppen bra iden om att ta en fika :). Så hon kom hit.
Hon hade inte sett Elliot ännu så det var kul att hon kom :). Vi tog en promenad till lekplatsen med Oliwer och sne gick vi hem och drack the/saft och åt bulle som jag bakat.

När David kom hem från jobbet så åt vi middag hela familjen och sen myste vi med lördagsgodis framför tvn. Såg på körslaget och Oliwer dansade som en galning :) Söt är han!

Nu ser vi på en film på 4an.
Barnen sover och det är så skönt att Elliot också börjar få lite rutin på sina sovtider.

Nu ska jag se vidare på filmen. Sov gott allihopa!

Kommentera gärna också :P

2 kommentarer:

Annie sa...

Låter som en mysig lördag, ibland är det skönt att inte göra så mycket också.
Och mys med familjen är ju alltid uppskattat! :)

Anonym sa...

Var jättekul att träffa dig och barnen idag! :)
kramar Michaela

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea